Summa sidvisningar

lördag 21 september 2013

Motiverad!

I bland behövs bara ett byte i miljö...en ny grej....eller känslan av samhörighet för att jag ska bli motiverad till saker.
Idag efter att vi fikat på stan med en trött tonåring som vi väckte upp vid 9.30 så åkte vi till skövde!
Det va öppet Hus på Cross Fit!
Vi bestämde oss för att bara titta idag då vi hade dom små med oss.
Bara atmosfären gjorde mig helt salig...tala om att stötta varann!!!
En lapp om regler va dagens GREJ...där stod det " Var glad och positiv,INGET gnäll", "Passet är över när ALLA är klara".
Ordning och reda och en grym instruktör som noga  kollade in tekniken  hos var och en!
Proffsigt!!!!
Underbart!!!

OCH ja, vi är så sugna på Cross Fit nu . Så snart det blir möjligt ska vi göra det. Instruktören sa att det värsta med att börja är att man inte vill göra nåt annat sen....OCH jag tror honom av det jag såg idag. Johan hävdar att det ÄR min grej....jag håller med.

En god lunch på Alpina med majsen farandes över bordet är vi nu hemma igen.
Jag ska snart börja jobba!

Ha en fin Lördag!
Kloka ord som vanligt från Tomas Gunnarsson!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar