Summa sidvisningar

måndag 9 september 2013

Dagen M som i...

Måndag...mysig...mössor och matte!!!

Nu kollar jag på Idol!
Lite lagom denna måndagkväll efter matte-räkning!
Vi får såååå mycket hjälp hela tiden så vi ska vara glada.
Fantastiska lärare med tålamod jag aldrig skådat!!!
Vi frågar och skriver....frågar igen.

På eftermiddagen kom Johans föräldrar. Vi kunde sitta ute och dricka kaffe.
Isolde lekte med farfar...spelade fotboll,bjöd på sandkakor och hoppade studsmatta.
Farfmo som är en hejare på att sy...mössor mm. Hade med sig två stycken idag!
Dom är så välsydda och fina!
Hon har massor av roliga tyger.
Vill man beställa kan man kontakta mig. Man kan söka på Butik Annorlunda tror jag så kommer hennes sida upp. Ska kolla upp det lite mer!

I morgon ska vi åter igen tillbringa dagen på KSS med Isidor. Han ska sövas i morgon och jag tycker det är jobbigt. Jobbigt att se honom sövas och jobbigt att lämna över honom...jobbigt att se honom vakna och jobbigt att han ens ska behöva vara där och genomgå allt detta. Lille krake!!!!!

Nu ska jag inte öppna en enda bok i kväll...utan Amelia!!!

m...k...x och y....blandat med kordinatsystem orkar jag inte med mer!!!



Urgullig...finns i rosa oxå!

Inte Isoldes dröm mössa då den är för "killig" för henne...men hon ställde upp som modell för en glass!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar