Summa sidvisningar

fredag 6 september 2013

Fredagsfys ger fredagsmys!

Nu sitter Isolde och jag under filten! Ljusen tända och vi har köpt godis!
Hur mysigt som helst...vi har "tjejkväll"!
Dock tror jag den lilla damen somnar fort idag.

Vi har varit hos min mamma hela eftermiddagen. Isidor parkerade bilar fint på bordet och Isolde lekte med doktors-sakerna och spelade spel. Olika detta med tjejer och killar! Känns som vissa saker är inbyggda...

Mysigt när det börjar mörkna på kvällarna nu.
Dax för Fångarna på fortet!

I morgon ska vi ut på äventyr...åka tåg till GÖTEBORG.
Lite snabbt beslut jag tog.

Johan jobbar hela helgen.

Jag har hunnit träna idag, min favoritdag att träna på...hederligt gym pass!
Då kan vi ta fredagsmys!!!
Idag gjorde hon en godis-strut till fredags godiset på dagis! Som vanligt så tar hon 2 bitar och är nöjd....Jag äter "resterna"!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar