Summa sidvisningar

onsdag 25 september 2013

Vilka pedagoger!

Idag hann vi läsa en bok på morgonen och pärla en stund på en pärlbricka. Det va lyx!!!

En lugn,dock lite tidig morgon.
Jag fick dra på mig en en tjock tröja här nere på morgonen. Vilken förändring av väder. Men så här ska det väl vara i slutet av september antar jag.

Isolde har vi lämnat på dagis. Detta fantastiska dagis (jag vet FÖRSKOLA) men jag är av dom gamla så jag säger dagis och DAGISFRÖKEN.....
Hur som helst vi kan kalla dom vad vi vill...men på vårt dagis är det så roligt att komma in.
VARJE dag så hälsas vi Välkomna och med ett ett leende.
Aldrig några problem....barnen trivs och man hämtar och lämnar  glada barn.
Bra betyg för det är ju barnen som sätter det!
Isolde trivs var hon än är...hemma eller dagis men jag minns killarna...huamej,så dom har gråtit och gnällt!
Isidor trivs oxå men hade en lite längre sträcka mot glädjen i det.

Jag beundrar dom alla som okar en dag i denna ljudnivå...och jackor som ska knäppas,skor som ska knytas, tröjor som ska bytas,blöjbyten,matkladd och allt annat.
Ändå är dom alltid glada!!!

Nu ska vi snart åka på KSS.
Vi väntar på mormor som ska köra oss.

Ska ta denna lille plutt i knät nu och kolla Nyhetsmorgon!!!
Känns långt borta idag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar