Summa sidvisningar

tisdag 20 maj 2014

Fotboll,hjärta och underbara tjejer!

En mycket trevlig dag blev denna Tisdag. I morse kom hela "plugggänget" hem till mig...det är otroligt tufft att plugga men vi har det också väldigt trevligt. Jag har tur att ha dessa tjejer kring mig. Är så glad över dom alla. Idag konstaterade vi att vi måste ses snart och INTE plugga. Bara sitta och prata! Utan dessa vet jag uppriktigt sagt om jag ens skulle ro i land det.

Så vi har pluggat, nästan lipat ,fikat...ätit...jagat hund...bläddrat, suddat,läst och googlat. När vi sa Hej då så skojade vi om att vi nu skulle lägga oss i forsterställning och gråta en stund. Tenta-paniken har nu visat sig lite igen. Dock känns det bättre för mig denna gång. Känner mig mer stabil denna gång faktiskt!!!! Sist kräktes jag i Dala....haha

När dom åkte hem så tog Isolde,Isidor och jag en cykeltur innan det va dags för Fotbollslekis. Isolde började förra året men konstaterade innan 10 minuter passerat att det INTE var nåt för henne. Men idag va det jubel och fanfar från första stund. Jag kunde greppa tag i urgulliga Caroline och förhörde henne lite om Hjärtat, där är hon proffs......har många vänner som är SSK. Så bra att dom kan förklara lite för mig.

Solen skiner och jag ska nu sätta mig med högen. Johan tränar...jag vilar idag. Gick inte att få ihop någon tid för det idag. Då vilar jag!

Fina härliga Marika!!!!

 

Ja, vad säger man...vissa tänkte gud lite extra på. Lika fin på utsidan som insidan!!!!
Caroline och Anna...Anna är så rolig att jag blir full i skratt bara jag tänker på henne. Haha

Fika och plugg då går det bra!!!!
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar