Summa sidvisningar

onsdag 7 maj 2014

God Morgon!

Efter en danskväll igår och trevligt besök efter av svärföräldrarna så blev det sen kväll för småttingarna. Jag bestämde att vi idag skulle sova ut idag. Jag vaknade så klart kl 06.00. Så nu sitter jag här med kaffe och gröt och njuter lite av Nyhetsmorgon och lugn.

Så duktiga dansare vi har i vår stad. Fantastiska!!!

Igår fick jag inte tiden till att räcka till så jag fick ta min bok och min spinningcykel och kombinera detta. Plugga och träna samtidigt. Funkade utmärkt. Så igår blev det 45 minuters hemmaträning!!!!
Hemma träning ska inte underskattas. Vet att det kan vara svårt att motiveras sig men det är smidigt faktiskt! Det tar lite tid att ta sig till gymmet....träna...hem...dusch och mat. Det är inte så "bara" många gånger. Så för mig funkar det utmärkt då vi har det flesta redskap här hemma...men kroppen som belastning är ju lika bra. Finns många bra övningar som man kan göra. Men idag ska jag "lyfta" lite. Det blir marklyftsdag för mig.

Regnet öser ner och jag vet uppriktigt inte hur min dag ser ut. Jag känner mig lite så där "mamma-orolig" och ska ringa till Dagvården nu på morgonen om Isidor Mest för att lugna mig lite. Om inget annat sägs så åker jag till skolan på en föreläsning på förmiddagen. Idag är det plugga som gäller. Igår va det Njuren som vi hade föreläsning om i 4 timmar. Njuren kan väl omöjligt vara så "stor" grej....WOW...vilken grej...så mycket som ska fungera även DÄR!!!! Men vilken apparat.....inte bara "kisseri" där inte. Åter igen Na och Ca....fasiken!!!!! Jag kommer få bekymmer med denna tentan det är uppenbart! Nu har jag en vän som jobbar på Dialysen och jag hoppas hon kan reda ut lite saker för mig.
Oj vad klockan går och jag ska nog skaka välling nu och se om nån snart vill vakna....
Småfolket!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar