Summa sidvisningar

måndag 26 maj 2014

Ny vecka!

I går somnade jag nog på väg ner mot kudden tror jag. Det ar på krafter på både små och stora att vara på utflykt!
Jag har just avslutat ett hemmapass i trädgården. Tabata appen och 6 övningar! Bra start på denna ganska hektiska sista skolvecka....som om inte allt med det räckte så är det idag (ikväll) dags för mig att börja min bredvid gång på Förlossningen .Så pluggandet för veckan får jag starta med under morgondagen. Ska lämna på dagis kl 11 så jag har 2 pluggtimmar där innan jag åker mot Skövde!!!!
Kära fina mamma tar över hos oss i kväll och hämtar barn....lägger barn då vi båda jobbar i kväll. Utan henne skulle det vara svårt!

Ska bara hoppa in i duschen och sen måste vi handla. Det ekar i kylskåpet hos oss!

Nu är väl sommaren här...hoppas den tänker stanna hos oss nu!!!!
Ljuvligt!!!
Jordgubbar,skitiga barn och sloblekta hår....mer sommar än så blir det nog inte!!! Kille som kan njuta av livet.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar