Summa sidvisningar

torsdag 22 maj 2014

Sista rycket...

God förmiddag i värmen!
Härligt,härligt...kan inte få nog av detta väder.
Vi har precis tagit oss en cykeltur till stan och inhandlat kalas paket inför eftermiddagens barnkalas som Isolde ska på.

I morse gav jag mig iväg till slalombacken igen....6 vänder där och sen lite 70m intervaller på raksträcka. Vet inte när jag varit så slut i benen sist. Det va ett tag sen i alla fall...eftersvettades i en timma....
Härlig start!

Nu ska dom små till dagis och jag ska köra sista "pluggrycket" inför morgondagens "tenta". Igår satt jag ute till 23 och pluggade....då va det dags att gå in. Fortsatte sen med en inlämningsuppgift som jag skickade iväg också. UNDERBART skön känsla!!!!!

Än så länge är vi gott mod och känner mig stabil och samlad. Inte legat i fosterställning med tårarna sprutandes denna gång. Den känslan infaller nästa torsdag eftermiddag inför "min värsta tenta". Men det är sen....inte nu. En sak i taget!!!!

Flyttar ut allt till altanen nu och en stor kaffe kopp så blir nog detta en skön pluggdag!
Kvällens plugg på altanen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar