Summa sidvisningar

torsdag 22 maj 2014

Klockradio och vind i håret....

Nästan så man känner sig rynkfri denna blåsiga kväll...det är så skinnet stramas  upp av ljumna vindar idag. Jag har satt mig ute för att plugga nu. Men allt far över både altan och gräsmatta och jag har nu jagat papper här och där.
I morgon MÅSTE jag vakna tidigt. Bortskämd med att inte behöva gå upp tidigt. I morgon ska jag upp vid 6.30.  Tenta 8.15 i Skövde och tänk så pinsamt och katastrofalt det vore att försova sig. Det är ju inte så att nån släpper in nån som kommer släntrandes nån minut sent...nähäääää aldrig!Blir alltid orolig att mobilen inte ska funka och funderar på detta med klockradio. Är det lika ute som Freestyle tro???? Det finns kanske inte ens...men så bra det var!!!! Gick att lita på och vilket LJUD....man stod lixom i givakt av ren skräck. Dock inte min kära mor som inte ens vaknade av detta larm ,minns det så väl när jag bodde hemma...hur det tjöt i hela huset men mamma hon sov gott. Märker att en av sönerna skulle behöva något sådant också...eller nån med vattenspruta kanske.

Hämtade barn vid 15.30 idag. Så svettiga små stackare. Dom drack nog en lite när vi kom hem. Vi fick vara inne lite och stänga till.

Kalas för Isolde hos kompisen Lisa. Isidor och jag åt pannkakor...han fler än mig! Tog ut bäbisbaljan en stund så han fick svalka av sig lite....till och med jag blev badsugen. Ingen plan på att trycka ner min bakdel i baljan....nä, då....jag insåg tidigare än så att det kunde skada mitt barn på många plan.. Haha

Nu sover dom gott och värmer tar på krafterna.

Nu så kör vi sista rycket...Lagarna ska sitta....etiska principer...teorier...dokumentation...moral.... Vi får väl se......kanske....kanske inte!!!!
Svettiga lilla barn!


Jag är medveten om att solskydd nu ska på med högre faktor än 15...soldoktorn och jag är inte gifta!!!!


Inte bara barn som svettats denna dag....slalombacken såg till att även jag förlorade lite vätska!!!



1 kommentar: