Summa sidvisningar

torsdag 1 maj 2014

Valborg & 1 Maj!

Just nu sitter jag och fryser så jag skakar här. Vi har varit på "Kosläpp" i Luttra. Det blev ett morgonrace här utan dess like då vi vaknade 8.45!!! Kan ha hänt någon gång på -90 talet möjligen.
Men vi hann till Kosläppet även om kudden va kvar i ansiktet. Spännande och roligt....vilken grej dom gjort kring detta med Kosläpp. Vi blev bjudna på bulle och mjölk och Isidor fick sitta i en traktor. Både Johan och jag nästan grät när vi såg denna lycka i de vackraste ögon man kan tänka sig.

Nu blir det snart mat. Jag ska idag testa Pulled Pork. Inget jag testat men hört det ska var gott. Jag kör "latemans-varianten". Färdig och in i ugnen bara. Långkok har jag icke tid med.

Igår var det Valborg. Vi gick upp till slottet och blev en aning för-rökta vid elden. Den va snabbt utbränd den lilla elden. Men mysigt att få lite vår-stämning.

I natt har jag sovit i soffan med både kläder och smink på fram till 3.45. Lampor tända i hela huset när jag tassade upp. Hade tydligen varit vid liv och Johan trodde jag var på G upp. Jag minns inget!!! Denna förkylning har däckat mig totalt men nuuuu känner jag mig piggare .

Blev ingen planerad morgonträning ,då sov jag i stället. I eftermiddag ska jag VÄLTA däck!!!!!!

Inga stora planer hos oss.....jag ska baka proteinbröd i eftermiddag!!!

Nu maaaat!!!!


S M I L E


Våren sjöngs in från slottet.

Trångt och en stackare blev ordentligt "rumpad".






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar