Summa sidvisningar

måndag 5 maj 2014

Måndag!

Käre tid så trötta vi var här i morse. Fick väcka småttingar men var knappas vaken själv. Vi har slappat och sovit länge under vår långledighet. Då är brytpunkten tung!

Jag har försökt bringa nån ordning på mina papper och läst på dagens föreläsning...till vilken nytta vet jag inte för jag förstod inte mycket alls. Men för mig som tränar kommer nog denna föreläsning vara intressant hoppas jag. Vill vara lite förberedd, det invaggar mig i trygghet. Haha.

Är inne i en sån där lite pluggsvacka nu. Sånt man hamnar i. Tycker det är lite jobbigt nu och tentorna närmar sig. Tror det är den stressen jag börjar känna av.
Ett sommarlov känns väldigt lägligt även om jag jobbar.

Jag kollade på Debatt igår efter att jag fått tips om det. Det handlade om träning . Mycket intressant och skriver mer om det. Det va två starka åsikter.

Solen skiner och hoppas på att det också medför lite värme.

I kväll blir det Dansuppvising för Isolde, i morgon ska vi titta på hela föreställningen.

Nu sär det dags att packa matlådan.
Ha en skön måndag!
Dags för skolan. Önskar så jag trivdes i mina glassögon. Jag gör verkligen inte det...fy. Idag ska jag ringa för en ny synkontroll så jag får nya linser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar