Summa sidvisningar

lördag 31 maj 2014

Barndop,Pippi och sol!

God middag på er!
Igår kväll låg jag som en död människa i soffan. Helt utpumpad och det stackars träningspasset jag gav mig på kunde nog kvittat. Jag orkade knappast hoppa 50 hopprepshopp....än mindre lyfta en vikt. Kusligt...men det kommer fler pass då jag är betydligt piggare .
Jag kom hem i chock och utbrast...-VAD HÄNDER MED MIG!?!?!

Så Fredagkvällen och mitt tänkta lilla firande blev det inte mycket med alls.
Inte ens smaksatt LOKA fick jag till...det är uselt!!!!
Idag får vi ta igen det...med både smaksatt LOKA och en godispåse.

I morse efter frukost rev vi igång storstädning. Vädrade soffkuddar,tvättade vita soff-kuddar(jag vet,hur tänkte jag där?). Hela hemmet var ett förfall !!!
Nu är det fint och jag är ikapp med tvätt .Frid i sinnet och lycklig fru ger lycklig man!!!!!

Jag tog dom små till stan för att göra lite ärenden...Johan mötte upp. Vi gick och fika! Jag köpte mig en "sparkdräkt"...vilket plagg!!! Varför har jag inte kommit på det tidigare. Johan tittade väldigt misstänksamt på denna långa dräkt när jag visade....men väl på fick jag tummen upp. Kanske inte det mest kvinnliga plagg och han tycker ALLTID jag bär för stora jeans...för löst sittandes klänningar. Han gillar mer tight än jag...haha! Men på en överviktig snart 40 årig tant ska det nog kanske inte vara för tight...jag har sett skräckexempel...flera stycken...näää, jag klär mig nog mer bekvämt och löst på denna kropp.

Nu ska vi fixa i ordning oss lite inför dopet av lilla söta Noomi!
Isidor tittar på Pippi och Isolde hon leker med sitt. Min käre make står i köket...tror han diskar!
Mina nya sparkdräkt...stor och bulsig...underbart!!!

Naturlig look denna Lördag. Snart lite smink på....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar