Summa sidvisningar

lördag 17 maj 2014

Vi måste vara älskade!!!!

Just nu undrar jag om mina grannar tycker så mycket om oss. Vi öppnade upp altandörren med fullt språng 7.20! Försökte tysta ner två ivriga barn som såg ut att varit instängda som korna ungefär. Full fart mot Lördagen.....

Igår kväll titta vi på CrossFit från Köpenhamn. Vi skulle varit där och tittat med Stefan och Anita. Men Johan jobbar och att ta ledigt en helg med en studerande fru som inte direkt håvar in storkovan blir svårt.....men det gör lite ont ändå. Hade varit så roligt!!!!
Men det får bli nån tävling i Sverige framåt här som vi åker på.

Jag har träningsvärk både här och där. Idag kanske det blir en löprunda om storebror vill vara barnvakt. Annars blir det trädgårdsträning idag.

Vilket väder. Vi jublar !!!!! Sommarkläderna är på.....

På förmiddagen kommer världens finaste vän hit med ett gäng av barn. Hinner aldrig träffa någon längre...tyvärr är det sånt som får stryka på foten just nu. Nu har jag vänner sen långt tillbaka i tiden som är fullt medvetna om mitt studentliv så det är ingen som ifrågasätter. Det gör man nog inte i vår ålder tack å lov.
Men idag ska vi ses!
Stor altan har jag,vädret strålande och ett gång bullriga barn.
Skön Lördag!!!!
Gårdagens kalas tjej!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar