Summa sidvisningar

tisdag 13 maj 2014

Max är max och mysig kille!

Sitter och pluggar. Tar en paus och kollar "Biggest Loser" och Bloggar...och dricker kaffe. Betyder att jag tänker vara vaken några timmar till.

Idag va det en föreläsning endast...handlade om Smärta, svårt men intressant.
Det är krångligt och väldigt komplicerat.

Idag har jag kört en WOD. Idag tog jag ut mig till mitt MAX...idag va det verkligen MAX av vad jag klarade. Till vilken nytta?? Ska jag träna kan jag faktiskt också prestera max ..IBLAND. Inte varje träningspass, finns ingen anledning alls för mig. Men det är inte farligt att pressa sig lite.Så nöjd över dagens resultat med tanke på att jag kör max 1-2 WOD per vecka . Dom som kör 5-7 dagar i veckan borde slå min tid med enorm marginal annars vore det ofattbart. Haha....

Vi har haft en lugn och skön kväll och det blev en lång nattning idag. 

Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu. Livet rullar bara på just nu...flyter på bra på alla plan. Det är jag nöjd med. Har inga större krav än "flyt" just nu.

Jag längtar efter värme och sommar. Längtar till alla tentorna är över....längtar efter att inte känna mig "jagad".

Ha en skön kväll!!!!
Blir galen av kärlek till honom!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar