Summa sidvisningar

torsdag 1 maj 2014

Humorgalan och träning!

Jag tittar på humorgalan och gråter som vanligt. Barn som får ta ett för stort ansvar för syskon och hungriga magar...barn utan föräldrar....barn som inget annat vet än detta liv. Det berör mig nåt så gräsligt! Jag som hade dåligt samvete för att mina barn i kväll fick macka utan ost och youghurt till kvällsmat. Dåligt samvete för att mina barn ska vara på dagis i morgon då de flesta verkar vara lediga. Tänk hur olika livet ser ut för oss som ändå bor på samma jord.
Orättvist är livet det vet vi alla....men det finns inga gränser på orättvisor.

Så gott det va med Pulled Pork. Som vi åt här....
Det ska jag snart göra igen.

Jag åkte till Cross Fit boxen och skulle lyfta däck. Men under min uppvärmning kände jag att det inte fanns mycket till kraft i den gamla kroppen. Så jag fick snällt bara köra lite lätt. Hålla ner pulsen lite ändå svettades som om jag slitit på milen. Men skönt att väcka upp kroppen lite. I morgon ska brorsan vara barnvakt och jag ska var med och köra en Wod på kvällen. Sen blir det Tacofredag!!! Älskar våra Fredagar här.....blir som ett barn.

Isolde och Isidor har visat alla konster dom kan för brorsan Oliver och hans kompis Samuel här. Dom va väl måttligt roade efter att få tittat på snurr efter snurr på studsmattan men som dom fina pojkar dom är så utbrast dom efter varje snurr-BRAAAAA!!!!

Mer än så har det inte hänt här hos oss denna 1 maj. Vart tog April vägen? Den bara försvann!!!
Lite frivändningar,kettelebells swing ,ringrodd och marklyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar