Summa sidvisningar

onsdag 28 maj 2014

Energi!

Somnade som vanligt för sent igår. Pluggade på tok för länge och läste sen Bloggar på tok för länge. Nu mer har jag bara 2-3 bloggar jag besöker. Förr va det fler....
Men idag vaknade jag pigg och med massor av energi. Det va inte igår det! Så nu har jag vikt tvätt,lagt in tvätt ,badat två barn ,röjt undan och städat toa och klockan är inte 9 än. Härlig känsla! Jag har ändrat på min mat lite och det gör mig som alltid pigg. Bort med onödigheter. Sånt jag inte behöver...finns en hel del vi inte behöver mer än  njutning för stunden. Kan jag också göra så klart men en lite förändring bör göras....och är gjord!!!!
Hinner inte lägga in mer träning så det justerar jag i andra ändan i stället. Nu är det verkligen inte så att tränar du kan du äta vad du vill. Du får träna EXTREMT mycket och ha en bra genbank för att kunna äta vad du vill...när man närmar sig 40 år. Det funkar inte riktigt så även om nu Moberg påstår att 1 timmas promenad per dag och du kan äta vad du vill....Nope,så väl är det INTE!!!!!

Idag är vi "lediga". Ställer till det lite för mig som verkligen bör tenta-plugga. Men så här är det och det är dom förutsättningarna jag har som studerande mamma på Högskolan. Det blir så här. Antingen så får jag fly hemmet eller sätta mig på andra tider (läs kväll/natt). Idag ska vi se hur vi löser det. Förmiddagen ska jag vara med barn och man i alla fall....

Hoppas på en solig Onsdag....här blåser det en del och det är ju en perfekt "hänga tvätt dag"!!!



Nybadade morgonbarn!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar