Summa sidvisningar

torsdag 8 maj 2014

Hipp hipp hurraaaa!

För 16 år sen blev jag mamma för andra gången...ganska exakt NU. En otroligt söt liten pojk på 4.200g kom till världen och så älskad från första stund. Så ljuvlig liten bäbis han var. Nöjd som få och söt som socker. ALLT det där har faktiskt hängt i. Idag är han en nöjd och lugn 16 åring som fortfarande är söt som få...men idag heter det nog att vara snygg.

Minns honom som liten ...alltid alltid glad och väldigt väldigt mammig. Undra om det är utmärkande drag för pojkar?

Nu har jag lämnat av dom små på dagis. Sista dagen för denna veckan och det blir den längsta . Till kl 17.00. I morgon är vi lediga och tar helg. Därför bör jag idag plugga allt vad jag orkar och håller för.

I eftermiddag kommer Marika till mig och vi ska plugga lite...och FIKA. Idag blir det en äppelpaj för att orka med pluggandet.
Så glad för att jag har Marika under dessa år. Hon är min stöttepelare i många saker. Vi kan hjälpas åt massor.....tack gud för det.

Jag har åter igen lite låsningar i min rygg. Marklyft är inte skonsamt mot redan sneda ryggar.
Lite träingsvärk här och där...jag har tränat bra i veckan.


Puss från prästen och Lisa.....GRATTIS!

Igår kväll på tok för sent sprang jag ner i källaren och letade bilder på Oliver. Blev sittandes med hans album. Hur fort går tiden??? Liten blir stor.....grattis älskade Oliver.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar