Summa sidvisningar

onsdag 7 maj 2014

Med fötterna på bordet!

Nu har jag kastat upp fötterna på bordet. Jag sitter och tittar på ett riktigt tufft program på ettan. En kvinna som förlorat två män...hur jävligt får det bli. Vart kommer styrkan i från? För den kommer ju. Det ser man ju.....

Ska snart kasta mig över böckerna igen.
Idag har jag pluggat konstant sen kl 08.10 och är egentligen helt slut nu. Men har lite kvar att titta på innan jag känner mig nöjd.

När Johan kom hem så drog ja mig ner till gymmet. Marklyft på schemat men även lite annat "smått &gott".  Idag hade jag förberedd middagen för kvällen så det stod på bordet när jag kom hem. Så skönt att bara sätta sig ner och äta.

Vår lille Isidor oroar oss lite igen. Den där gnagande oron i magen sliter på mig lite. Jag tappar fokus lätt då. Allt annat blir lite "fjuttigt" ,obetydligt när man ser på sina barn.

Älskade lilla ungen min....mitt lyckopiller!

Nu ska jag ta hand om denna kväll och vänta in min tränande make!!!!
Vatten vatten ....tänk vad det kan roa!

Min älskade lille fis!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar