Summa sidvisningar

söndag 11 maj 2014

Konfirmation och såriga ben!

God kväll. Två stycken dödströtta barn sover nu. Har varit en händelserik  dag med många intryck. Oliver och jag gjorde Skövde på 1 timma idag. Vi va på Media Markt kl 11.100 och ute därifrån 11.04 med en mobil...en glass på Max och sen till H&M + Gina Tricot och va hemma efter 1,5 timma. Snabbaste någonsin...

I eftermiddag va det Konfirmation. Massor av folk och gräsligt varmt. Men så duktiga och fina dom va. Jag kämpar alltid mot tårar när föräldrarna ska fram och sjunga för barnen. Gud ,jag nästan klappar igenom. Idag gick det ändå bra!!!! Men efter två timmar kröp det i kroppen på både barn och mig....

Efteråt va vi bjudna till pojkarnas farmor och farfar. Dom bor så härligt på landet kan man säga. Suveränt ställe att vara på vid såna här tillfällen och jätteglad att dom ville ordna detta. Dom hade dukat upp i ladan. MASSOR av tårtor och kakor...jag minns från tiden jag fanns med i bilden. ALLA dessa kakor...då vägde jag också 144kg och provsmakade tydligen en del.


Isidor satt i traktorn....satt på fyrhjulingen och mådde som en prins. Isolde och Vera var ute och gick med flickvännen Mys hund.

Isolde trillade dock på taggtråden och ett litet blodigt ben skapade drama för en stund. Lite plåster läker det mesta . Men kombination trötthet behövs inte mycket.

Johan kör tema wod med folket. Jag fick stå över...idag motvilligt då team wod är det som jag kör endast nu. Kändes uppriktigt lite "surt" idag för jag va sugen och taggad.
Ofrivillig vila denna söndag....tur det kommer fler dagar.

I morgon är det ett ordentligt pass för mig .
Nu ska jag ta fram lite böcker en stund....känns inte så upplyftande denna kväll faktiskt. Om det någonsin gör det kvällstid när man är helt slut !


Underhåller Isidor med tittut leken lite....

EN kram till konfirmanden.....


Kramkalas!!!!

På önskelistan till mitt hem.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar