Summa sidvisningar

tisdag 6 maj 2014

Dr Mikael...

Idag va det ingen sol som sken in på oss i sovrummet. Nu känner vi igen det hela lite grann. Så här har vi ju det ganska många dagar på året.
Nu har jag lämnat av två stycken regnklädda barn och Isidor hade fullt upp med sina gummistövlar som räckte ända upp till knät. Det är verkligen inte enkelt att ha ett litet barn som är större lixom. Han är över 2 år och rörlig som en sådan....men kläder i hans storlek är anpassade för att sitta mer i vagn. Stl 80 är svårt att hitta bra funktionella ytterkläder. Polarn&Pyret är där jag hittar "hans" kläder. Anpassade till smala barn också. Finns det nån som kan tipsa om mer bra kläder anpassade för "småfisar"?. Didrikssons kläder börjar på 80 men det är gränsfall stora.

Nu sitter jag och lyssnar på Dr Mikael Sandström på Tv4. Min favorit doktor. Han är ju alldeles underbar. Tänk att få träffa honom om man har bekymmer. Ja...han är snygg också ...okej!

Nog om doktorn!

Jag ska snart in till skolan. Läsa på lite först nu.

Vet knappast vad vi har idag....får jag se Na och Ca mer nu så bryter jag ihop tror jag.

Önskar dig en fin dag trots regn och rusk!!!!
Förra veckans pluggvecka.....känns redan långt bort!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar