Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

Snälla söta Mamma!

Nu haglar förslag och söta SMS in till mammans mobil. Jag får länkar till kläder och söta sms som börjar med Snälla söööööta mamma. Det handlar så klart om julklappar. OCH kan tala om att det inte verkar vara nån tröja eller jacka från KappAhl som gäller. Utan tröjor från Ridestore för sisådär 1000 kr.
Vi får se vad tomten anser i år helt enkelt.
Som alltid säger VI att vi ska dra ner och för 3 år sen gjorde jag det. Första julen jag firade med Johan häll han på att sätta julskinkan på tvären när han så "högen". I år blir det mindre julklappar.
Bara jag får en......:o)))

Jag har just kört ett Spinningpass. Skönt!
Behöver köra lite styrketräning i veckan. Blivit 2 gånger i veckan bara nu nån månad och jag behöver i alla fall 3 styrkepass. Onsdag får det bli ett armpass!

Vårt vardagsrum har ääääntligen fått lister....efter 4år.

Johan är nu och tränar med sin träningskompis. Idag va det byte i dörren.

Isolde lucialinne hänger redo inför morgondagens ena luciståg. I år ska hon va med på 5 st tror jag.

Själv åker jag iväg kl 06.00. Då är kaffetermosen nerpackad tillsammans med mackor.

Som den "kontrollmännsika" jag är så ligger allt redo . Väskor packade, kläder framme.....med tugga frukosten får dom göra själva.
Måste skärpa mig......det är ju som om min man inte kan tänka själv. MEN jag gör det av kärlek och för att underlätta.




Dagens bak . Saffransbullar med mandelmassa. MEN in i frysen efter att smakat En!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar