Summa sidvisningar

lördag 29 december 2012

Pirr i magen och Lördagkväll!!!!

Nu kom min man hem!!!

Vips blev det kväll här i huset.

Isolde tycker sin egen säng är väldigt kall, det är skönare i mammas.
Nu ligger hon där, SVAG som jag ÄR!!!!
Det pirrar i hennes mage nu i kväll....I morgon ska hon nämligen åka med Johan till Borås kl 06.00 . Hon ska vara hos farmor och farfar hela dagen i morgon. Så spännande och så stort att jag nästan börja lipa när hon låg där.
Ett alldeles eget äventyr där hon gjorde klart för mig flera gånger att JAG skulle inte följa med!!!!
Lilla gumman...hon är som ni hör inte bortlämnad allt för många gånger.


Träffade min mamma och syster med familj idag . Vi va och fikade allihop. Mysigt!!

Det va halt och lång "bussvagn" gjorde det inte enklare...
I en timma försökte vi sen få upp sonens bil som stod parkerad här nere. Det gick bara inte....Han fick snällt hämta grus och skaffa sig lite tålamod så gick det sen.

Sussi och Alice kom i eftermiddag. Pärlhalsband och lite lek blev det.
Dom va här mellan 14-17 ändå så tycker jag alltid dom åker hem för fort.

"Sagan om ringen " på Tv.....inget för mig men......inser att min röst inte är hörd idag.

Inget godis på bordet......trist men det måste ju gå.
OCH det kommer gå ypperligt...men suget är inte borta än!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar