Summa sidvisningar

torsdag 20 december 2012

Mörk tid och ett pass kvar!

Sitter nu här riktigt mörkhårig. Vet inte alls hur det blir för det är blött än. Men jag ser att det är...MÖRKT! Va på KICKS idag och fick så bra hjälp där. Litar på henne nu!!!

Varit hos min pappa en stund. Isolde hade haft det toppen i eftermiddag.

Tränat har jag gjort nu i kväll. Så skönt!
Ett pass till innan jul...i morgon. Sen vilar i alla fall jag på Julafton. Johan och jag har haft det som tradition sen vi träffades att träna på julaftonsmorgon. Men nu är Isolde så stor så jag vill skapa lite morgontraditioner för henne. Killarna är hos sin pappa, dom ser jag på Juldagen!
På Juldagen kl 9.00 kör jag SPINNING igen...brukar kännas bra efter en dag av frosseri!

I morgon ska jag lyxa till det. Jag ska på 90 minuters ansiktsbehandling hos gulliga Emelie!!!

Nattat barn och nu ska jag bota min huvudvärk med vatten ...vatten och glögg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar