Summa sidvisningar

onsdag 12 december 2012

I mitt mammahjärta....

Skär det av både oro,längtan och maktlöshet!

Isidor blev igår inlagd på KSS.
Satt på akuten till 00.30 först i hopp om att det skulle ge sig med 3 inhalationer.....men nej inte det minsta. Man upptäckte också öroninflammation.
Så Isidor och jag fick bli kvat. Liggandes i en 2 sal!!!! Jag sov 20 minuter och det blev en lååååång natt.
Isidor har inhalerat och inhalerat ventolin ,adrenalin...koksalt men det ger sig inte.
På eftermiddagen fick vi provsvar....RS virus!!!

Jag åkte hem vid 16 till Isolde,underbara mormor har åter igen hjälpt oss. Hon är en klippa för oss. Johan och jag pratar ofta om LYCKAN över att vi har henne.

I bilen på väg hem bröt jag ihop lite.....jag va tvungen, jag va trött och allt vällde över mig!

Men här hemma så hade Isolde och jag lite "mini SPA", åt pannkakor och la oss i vår säng. Ändå så vill man vara hos Isidor...OCH hos Isolde....och hos pojkarna...och hos Johan!!!!

I morgon ska det tas nya prover...prover jag helt hade sluppit och jag ber till GUD att dom inte visar det som dom kan!!!!


Men han är snart på "alla fyra" igen vår KÄMPE!
För är det någon som haft sitt första år som en ordentligt uppförsbacke så är det ISIDOR...men han ler,gosar in sig och är ändå så glad och tapper!!!!

Älskade ISIDOR...Kom hem snart!
Så HÄR ska livet vara när man är 10 månder!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar