Summa sidvisningar

torsdag 27 december 2012

SJUKLING!!!

En gång när jag var gravid med Isidor och nån mer gång har jag känt mig så här risig. Fyyyy, så trist! Känns som hela julen gått mig lite förbi. Har inte varit pigg alls i jul. Men åndå inte riktigt sängliggandes heller. Men idag vet i tusan om jag kommer ur soffan. Men tänker att lite luft måste göra mig gott. Ska ge mig ut en liiiiiiten sväng.
Här är det så halt så vi får ta var sin vagn att hålla oss i.
Johan jobbar hela helgen så jag har denna dag på mig att piggna till. Att ta hand om 2 småbarn i detta skick är inget jag önskar...men det får gå om det är så. Det värsta med hans jobbhelger är att han är borta från 05.30-20.00. Är lixom ingen hjälp att vänta så länge barnen är vakna.

Hoppas bara Isidor klarar sig från detta. Han ska ta nya prover nästa vecka nu....och då ber vi till högre makter att han får vara frisk till dess. Han ska inte utsättas för bakteriesmitta...än mindre för vattkoppor just nu. Vi är lite "nojjiga" och vår nyår blir här hemma ensamma. Ska bli riktigt mysigt!!! Vi ska laga trerätters och bara mysa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar