Summa sidvisningar

onsdag 26 december 2012

Firat klart....

Nog för jag denna jul ätit med måtta....tränat igår och känner mig lagom "svullen" efter julen.
I morgon är det dags att styra upp maten och röra på sig lite extra. 1 januari ska jag köra 30 dagar Fitnessfighten. Ska bli kul att se vilka resultat man kan få på 30 dagar.

Firat lite jul hos min pappa och det va gott med potatis och kött och ingen julmat.
Isolde och kusin Vera leker så bra och lille Isidor far från famn till famn. Joghan åkte hem med honom lite tidigare. Han behövde sömn! Isolde,jag och grabbarna plaskade hem i snöslasket. Skönt med luft,nåt det inte blivit så mycket av de senaste dagarna.

Nu slappar vi i soffan. Isolde har somnat bredvid oss.

Vi sov i 2 timmar idag ju så jag känner mig pigg som en lärka. Men förkyld som bara den. I morgon får nån annan snällt köra mitt pass. Utsätter mig inte för den formen av ansträgnig igen som jag gjorde på Juldagen...aldrig mer träna halvsjuk.
En promenad och lite hemmaövningar blir det i morgon.

I morgon ska vi ta en RIKTIG slappardag.....Såååå skönt!!!!

Liiiite skönt att julfirandet är över....






Vem gömmer sig här tro...?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar