Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

Granen står så grön .....

Jag som inte skulle ge mig år...så här svag är jag! Jag fick ge mig,han pratade omkull mig. Nu ångrar jag mig!!! Den är så ful att jag vill lägga mig i fosterställning och äta Alladin. Isolde har hängt så mycket kulor i sin höjd så den ser skev ut...OCKSÅ! Den är så spretig och grön så jag vet inte vad.....
Det är så illa...
Intalar mig att det är för barnes skull.
MEN det finns männsikor i vår värld som inte får mat för dagen, så det helt plötsligt så blir mitt gran  bekymmer något mindre. Tyvärr hjälper inte min gran dessa männsikor så mycket heller!

Nog om den rackarn!

Idag pratade jag med en vän i telefonen....Vi sa samma sak. Facebook bilder på fiiiiina granar och tindrande barn med mjöl på kinderna stressar upp mig lite. Jag vet att jag är nästan "klar"...men alla andra verkar "ännu mer klara"nästan öppnat julklapparna också....LUUUUGN!!! Julen kommer och är över snabbare än prinskorven lämnar faten!!!

Men nu är min gran oxå på plats...men den strävar inte efter "gilla" på Fejjan det kan jag lova er!!!!

Snälla fina Anita tog hand om Isidor medans jag körde Spinning......
Blev en kall promenad hem för lite mat och dusch.....svettig och ut i kylan är inte bra alls.

Vägning för Isidor....8kg POJKE......Inte så imponerade kanske. Men han är  rackarns snabb i sitt krypande.

Isolde och jag gjorde inte så mycket mer än lekte ....gömma....busa...dansa och kolla Tv.
Sen va den eftermiddagen till ända.

Nu sover dom små och jag ska sätta mig till rätta och vänta in Äntligen hemma Julspecial.
Lite glögg på det och en snygg man bredvid.
Men först ska jag ringa alla mina grabbar....








2 kommentarer:

  1. Jättefint du har gjort bloggen!!! Jag skrattar åt dina härliga inlägg! "lägga mig i fosterställning o äta alladin liksom" hahahahhaa

    SvaraRadera
  2. Gulliga du med kontakter mer än jag ... kolla in mitt fb inlägg idag och hjälp oss att glädja barn i jul. Tack för dina ord i din fantastiska blogg, ger mig glädje tårar skratt och funderingar ... Mvh o en stor kram Malin P.

    SvaraRadera