Summa sidvisningar

fredag 7 december 2012

X Factor och ett sovande sällskap!

Sitter under 2 filtar med en gosig Isolde bredvid...sovandes! Åååå va vacker hon är...hon är pefekt. Hennes lilla smutsiga mun och den perfekt mejslade näsan. Man får säga det om sitt barn!
Alla mina barn är perfekta...men just nu är det hennes lilla ansikte jag ser över kansten på filten...det jag också ser är en ENORM tova i håret, morgondagens göra! Idag "hotade" jag med att vi skulle klippa av det....-JAAAAAAAAAA, det gör vi svarade hon.
Helt fel taktik!!!!

Vi har ätit tacos och hon har fått Cola idag...en stor grej!

Vi har varit på dansuppvisning. Inser att vi måste böja med dans nästa termin. Dom är otroligt duktiga dessa dansare. Isolde tröttande dock och undrade varför vi skulle titta på "mammor" som dansade....Hon tyckte det va roligare att se barn och ungdomar. Och jag kan väl hålla med henne till viss del där:o)

Så nu har jag fått dansa här i Tv rummet.

X Factor blir det i kväll här och jag hoppas på att AWA vinner...vilket vackert namn.

Sonen är hemma och jag andas normalt igen, Alltså....ska det vara så här nu....denna oro. NU är han 18 å men att han är ute på vägarna och kör bil får mig att nästan svimma av oro. Livrädd är jag.....
Nu jobbar han í helgen och det betyder 6 mil bort.

Vet inte hur många gånger jag säger - KÖR nu försiktigt!!!

Men lyssnar dom tro....man är ju odödlig i den åldern!

Mina bilder skulle jag visa ja....
Det blir presonliga tavlor. Man kan välja vilken text som helst egentligen....
Jag har några beställningar att göra så jag får ta kvällen till det idag.
Hur kul som helst!!!!



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar