Summa sidvisningar

söndag 16 december 2012

I år ger jag mig inte!!!

Min man och jag är inte överens om gran! Han vill ha vår plastgran som ligger i källarenjag VILL ha en riktigt trots att VEEEET att jag om några veckor ångra mig och dammsuger barr till midsommar! Men det är FINT!
Bara en liiiiiiiten liten!
Jag VET oxå att Isidor säkert välter den
Vi får se!

Idag verkar vi vara i form här

Visst hostas det med pigga glada barn

Kanske vi tar oss en sväng till A6.

Isolde fick "pruttlera" i kalendern idag och har roat sig en timma för 12 kr. TACKSAMT!!!!

Träningsvärken är i full blom i diverse kroppsdelar
Idag får vi se om och när det blir träningstid för mig

Men 40 min på cykeln bör jag få till...

Ha en bra söndag, jag ska förhandla med min man!

Mina fina grean gate muggar blev i år krukor.....hittatde det på Styleroom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar