Summa sidvisningar

torsdag 13 december 2012

HAPPY LUCIA!

Vi firar lite Lucia här. Eller jag tycker man kan fira det mesta denna tid på året!
Idag va det passande att det va just LUCIA!

Min träningsvärk i armarna ger sig inte...Ohhh så ont jag har!
Om Isidor nu håller sig piggelin så ska jag träna i morgon.
Ska man hålla detta intaget av lussekatter och pepparkakor så bör man röra lite på sig, eller till och med ganska mycket!
Blir lite full i skratt när folk alltid går runt med känslan....JAG har tränat=Jag kan äta (vad jag vill). Detta tänk verkar många ha...Å,tänk va besvikna dom blir när dom en dag inser HUR liiiite extra man egentligen kan stoppa i sig trots (normal) träning! Nu pratar jag inte dom som är ute i löpspåret 3-4 mil i veckan.

I morgon ska mina tomtar upp. Lär inte bli så många då jag INTE tycker om "tomtar överallt". Får inte bli rörigt!!!!

Isolde älskar soppa,på dagis. "Påssoppan" här hemma smakade väl sådär!!




Luciamys hos oss!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar