Summa sidvisningar

torsdag 13 december 2012

Hemma igen!

Nu sitter jag hemma i vår soffa och ska försöka tina upp. Ute är det så kallt så jag nästan inte kunde andas.

Vi fick komma hem idag. något jag inte trodde igår, vi trodde vi skulle kanske få komma hem fredag-lördag. Men man ser också hur snabbt barn kan bli riktigt sjuka men också hur snabbt dom också piggnar till.
Visst kan jag känna att vi nog låg på gränsen där för att faktsikt få vara hemma, men vi kan komma tillbaka igen om det blir nåt,direkt upp till avdelningen. Det känns skönt!!!


Jag käner mig ganska trött, tror vi alla är det idag. Även om man inte varit borta många dagar så är känslan obegriplig när man är hemma allihop och har det som vanligt!!!!

Vi hann till Isolde lucia på dagis. Johan fick va hemma med Isidor. Tyvärr verkar det varit mycket för Isolde också märkte vi i kväll då hennes luciaframträde gick sådär.

Mitt pass för kvällen fick jag hoppa över, tyvärr drabbas jag alltid av dåligt samvete. 


Nu sover dom små .
Jag ska sätta mig i soffan med filten occh dricka glögg med den bästa mannen som finns!!!

Han fick luciabesök på sjukhuset i morse.....ett gäng snygga 18 åringar på sängkanten...Måste varit LYCKA...där han låg i sin sjukhussäng med morgonfriss....hihi!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar