Summa sidvisningar

torsdag 6 december 2012

Kall men stämningsfull kväll!!!

Julmusik och ett svettigt spinningpass....trots att julen närmar sig med diverse julbord,luciatåg och julklappshandling så hänger många i när det gäller träning.
Jag ska även köra ett pass på Juldagens morgon....brukar vara ett bra pass då energin är på topp då.

Direkt efter så hämtade jag dom här hemma, vi åkte till Ridhuset på Julkonsert...eller vad säger man. Julstämnings-höjande gudstjänst.
Isolde fick rida på en häst. Jag är livrädd för hästar även om jag va betydligt större än den lilla tjocka hästen. Men Isolde satt rak i ryggen och sa inte ett ljud...hon såg skräckslagen ut.
Hon frös och  behövde kissa...Johan åkte hem med Isidor för det va såååå gräsligt kallt. Men Isolde och jag höll ut...sen har jag stått i duschen i 25 min för att tina.


Jag hämtade mina beställda bilder idag. En texttavla som jag gjort till "oss". Så fint med olika budskap och tänkvärda personliga texter.
Denna kommer nog pryda vårt sovrum.

Får visa i morgon....





Goaste ISIDOR
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar