Summa sidvisningar

torsdag 6 december 2012

Det faller bort en och annan....

Det jag pratar om är BOKSTÄVER. Tycker jag kollar igenom innan jag klickar på SKICKA. Men ibland verkar det vara kladd i tangenterna. Nu har jag rättat till det!

Vi sitter och har en slapp eftermiddag. Isidor har sovit i 2 timmar nu. Vi sitter lite och väntar på att han ska vakna nu.
Vi gick på Babysången och det är hur mysigt som helst, det är det alltid! Jag är en väldigt gammal mamma i gänget så gammal att jag idag träffade en MORMOR jag jobbat med!!!! Dom är unga tycker jag.....men det är ju jag som är gammal nu. Undra vad dom tycker om mig??? Tycker kanske synd om Isidor som har en sååååå gammal mamma!
Inte mycket att göra åt....:o))

Isolde grejar här med allt möjligt, hon gillar att vara hemma.

Det knackade på vår dörr förut och där stod vår mysiga granne med en STOR julblomma som tack för att vi ibland hjälper dom med skottning och gräsklippning. Vi gör det så gärna...Dom är mysiga!!

I morgon ska Johan ut på eget äventyr och jag och Isolde ska mysa med tacos.

Nu ska jag snart äta lite så jag kan träna kl 17.30.
Sen ska jag hämta upp Isolde och vi ska på DECEMBER NATT....Mysig julstämning med sång och musik.

Kallt och vackert...friskt och härligt!!!!
 




1 kommentar:

  1. Tycker inte att du är en gammal mamma!! Du, jag och några till är äldre än de flesta som brukar vara där men det gör oss inte till gamla mammor och absolut inte till sämre mammor!!!

    SvaraRadera