Summa sidvisningar

måndag 10 december 2012

En söt måndag!

Julgodis brukar vara årets högtid förutom Melodifestivalen....i år vet jag inte vad som hänt! Känner inte det minsta sug efter det. Men har gjort några sorter men har inga som helst problem med att låta dom vara,smakat nån när jag precis gjort dom men sen är det in i kylen!!!
Sååå i år blir det nog kvar en del även över jul!!!

Vi gav pappan och Isolde sovmorgon,Isidor och jag va morgonpigga.

Blev ett riktigt ba Tabata pass för mig och sen TRX och hantlar å så Johans "axelövning " som är gräsligt jobbig och effektiv.

Isolde fick följa med mig till doktorn idag. mina leverfläckar skrämmer livet ur mig och tar mycket tid i tanken. Nu ska jag få en remiss till hud,men va honn såg så va dom inte farliga....MEN man vet aldrig :o)!!!!

Vi laddar inför lucia i kväll och hoppas att Isidor ska rosslar färdigt snart,annars blir det nog en "koll2 i morgon av honom på Barnmedicin!!! Men drar mig lite för det, det ska va "illa" då....är ju ett ståhej utan dess lika att dra iväg om det VERKLIGEN inte är nödvändigt! Han är ogg,feberfri och äter bra.


Nu ska jag tvinga ut dottern för att få lite luft!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar