Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

Jul-stressen och jul-stassen!

Godmorgon!
Hos oss är det nu stilla och lungt.
Isolde är på dagis (japp jag säger det än,vet att det heter förskola).
Isidor ligger i vagnen och sover Det gör han aldrig annars då han sover så mycket bättre i sin egen säng. Men jag ska iväg och köra ett spinningpass 11.30 och vet aldrig hur länge han sover. Väcka honom är så grymt!!!

Lite kaffe till en gräsligt blek mor.....jag är mer mjölkfärgad kan man säga. Ett besök i solariet vore nog på tiden,men vågar inte riktigt.
Får blir x antal Randelid lager i kväll.
Jag ska på 90 minuters ansiktsbehandling på fredag....DET är lyx det!!!
Aldrig varit på det så det ska bli spännande.

Har jul-stressen infunnit sig?
Känner aldrig av den ¨riktigt då det ligger i min personlighet att vara ute i god tid. Så är det alltid med mig på både gott och ont....hahah.
Julgodiset är klart....skinkan inhandlad...alla julklappar klara utom 3.....granen ska kläs i kväll (plastgran...han övertalade mig).....sen det lite vanliga fixet och handla lite men i det stora hela ligger jag bra till.
MEN jul.stassen ja....barnen är klara men vad jag ska ha på mig vet jag inte.
Köper inte något för en enda dag...fast vi firar ju i 3 dagar så kanske jag kan köpa mig nåt!

Nu börjar mina tavlor/bilder bli klara för leverans...Tänk en så fin julklapp,en personlig tavla!!!!

Känner mig så trött idag men det måste bero på vädret,Isidor sover bra nu mer.
Kaffe kan va botet mot denna tröttmössa!!!!



10 månader är denna Älskling nu,det är helt galet!!!!

1 kommentar: