Summa sidvisningar

lördag 15 december 2012

Här är det "Bubbel"!!!

Dock bara i Isidors bröst. Där rosslar det och bubblar,han låter som en kaffekokare.
Så trevligare bubbel än så är det inte här.
Gillar inte det ändå men....Tur jag inte har en man som är så där romantsik och vill bjuda mig på champange då och då....hade inte gått hem här. Heller Cola Zero än allt annat...:o))))

Jag stack iväg och tränade på morgonen idag. Detta med intervaller är bra. Idag sprang jag med mina Tabata timer som jag ställer om lite. Springer 1 min ...SNABBT ...vilar 20 sek eller går på 6,5. Springa på 11-12 på bandet eller snabbare så klart. Men det fixar inte jag!  Detta gör jag helst 20 min...allra helst 30-40. Men det hinner jag inte om jag ska styrketräna också.

Ringde barnavdelningen idag och rådfråga om Isidor. Ska vi in igen???? Eller ska vi vänta???
Dagen får gå lite får vi se!
Min lille kille vilken start du fick!!!!!

Isolde hostar oxå och ligger mest upp å ner i soffan och kollar lite Tv mellan dans,legobygge , leka affär ,läsa bok och spel på min mobil.

Dagen ser ut att bli lugn ... jätte lugn!
Johan tränar nu så dom där sakerna är klara för dagen!!!!
Julgodis tillverkning kanske.....det blir det nog!!!
ROCKEY ROAD om min 18 åring får bestämma!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar