Summa sidvisningar

söndag 2 december 2012

Vi drar ner på tempot!

Trodde Isolde va piggare. Kändes så på förmiddagen när min mamma och L va här på adventsfika. men sen somnade hon i soffan och är febrig igen, eller febrigare.

Så idag är tempot lågt hos oss.
Vi har fixat lite mer mys här,planterat lite och jag har målat smågrejer. Alltid så här att jag tar lite i taget.
Nu känns det adventsfint utan att vara för mycket.

Vi ska spela julmusik nu igen och se om Isolde orkar baka lite pepparkakor igen. Mest för det är mysigt för jag känner att jag nästan förätit mig på det redan.

Isidor springer i sin gåstol här...tills det tar STOPP. Blir helt nervös över farten han har.

Ute lyser solen men det är kallat. Eftersom ISolde verkar regält febrig igen så får vi nöja oss med att TITTA ut.

Lilleman ska sova nu....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar