Summa sidvisningar

tisdag 11 december 2012

Host och extra luft!

Lille stackars Isidor....han har det tufft!
Fick dra iväg redan 8.30 till KSS. 2 st inhalationer senare så va vi på väg hem. Men min ganska långa erfarenhet att "rossliga" barn säger mig att det sällan varar så länge. Så vi tog en shopping-sväng också och inhandlade lite julklappar med en ganska "ren" Isidor.
MEN väl här hemma igen så va det som innan igen+ FEBER!!!!

Så nu avvaktar vi och ser lite.
Har jag tur hinner jag kansta i mig en skinkbit och en prinskorv i kväll....eller så får jag äta sjukhusmat!
Vi får se!!!!

Är nästan "van" vid detta med rossliga barn....hemskt är det men jag blir inte stressad alla.
Grabbarna hade svår astma som barn och jag vet inte HUR många vändor och nätter jag legat på sjukhus.

Men man vet oxå hur jobbigt det är att inte kunna andas ordentligt!

Nu dricker vi kaffe och myser i soffan....Isidor vaknade nu.

Jag har sån träningsvärk i mina armar att jag aldrig upplevt nåt liknande förr i hela mitt liv.
Så pappan får bära....





1 kommentar:

  1. jag håller tummarna för att ni slipper åka ikväll igen!!

    Kram Eva

    SvaraRadera