Summa sidvisningar

onsdag 26 december 2012

Godmorgon!

Isidor och jag är uppe. Resten sover.
Johans tur att få lite sovmorgon.
Jag vaknade med sån huvudvärk så jag fick kasta mig över alvedonpaket och nässpray. Lagt mig till rätta i soffan medans Isidor leker med sina julklappar. Han är så nöjd och glad....han finner sig i det mesta. Brukar säga att ha "gråtit klart" när han va nyfödd. SOM han skrek då stackars barn....och stackars oss.  Kan tänka tillbaka på den tiden och nästan få panik. Det va verkligen jobbigt och jag minns inte mycket alls.

Isolde somande i Johans knä igår. I sin stickade tröja........kanske något varmt. Hon sover i den än, den glittrar och är så fin.

NU lite kaffe och frukost.
Julmat vill jag inte se mer .....kylen är fylld av den.
Idag blir det middag hos min pappa. Ska bli trevligt!

I morgon vill jag ta bort alla mina julsaker. MEN i år väntar vi till efter nyår.......
Typiskt mig......men jag gillar mitt hem när det är "som vanligt".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar