Summa sidvisningar

söndag 2 december 2012

Helgen är nu gjord!

För både Johan och mig. Johan har jobbat hela helgen och kommer va helt slut när han kommer hem. Jag ska inte gnälla det minsta, men jag känner också att det är ganska skönt att nu få en VECKA tillsammans. Johan är föräldraledig denna vecka. Denna helg då jag är ensam hela helgen kräver tålamod och bra sömn . Isolde har varit febrig så det har varit mycket soffan och Tv.
Har gått galant denna helg men man känner att man "KAN"  detta med blöjbyte,matlagning,vällingflaskor och godnattsagor nu.

Isolde åkte med mormor hem e stund och lekte medans Isidor och jag tog lite frisk luft och en promenad. Jo, frisk luft blev det....Svinkallt!
Men pigga blev vi.

Trodde jag skulle lyckas hålla Isolde vaken till Johan kom hem. Men det va omöjligt.

Nu ska jag överraska mina pojkar här med Glögg,lussekatter och pepparkakor till SOLSIDAN!

Bagaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar