Summa sidvisningar

måndag 31 december 2012

Kanske just Du är med!!!

Nyårsafton!
Jag statade den med årets sita träningspass och börjar året i morgon bitti med ett Nytt träningsprogram och ett nytt träningsår!!!!

Lite mysig fika på stan hann vi med innen Johan skulle träna.

Nu har jag förbrett allt för kvällen. Alla söner är här utom en och en åker på egen fest med kompisarna sen.

Det blir egengjord glass med varma hallon till dessert......

Nu vill jag önska ER alla ett Gott nytt år...Lika bra som detta eller bättre beroende på hur livet ser ut!
Själv ser jag fram mot 2013 med spänning. Lite nya utmaningar för mig. Önskar vi får vara friska, min högsta önskan. Hoppas på en skön sommar...en fin vår och mycket tid tillsammans!
På nåt vis är huvudsaken sitt eget välbefinnande...kanske vi själlva kan styra hur året kommer se ut. I alla fall ganska mycket!!!!

Gott Nytt ÅR önskar JAG....

V: Fina sonen min...18 år och på väg ut i livet på riktigt!

O: En glädjespridare, en charmör och så mysig!

L:Fina lugna du...klok och så omtänksam. Fortsätt så!

Isolde: Min glädje,min enda tjej...som kan få vilken dag som helst att Lysa!!

Isidor: En kämpe jag aldrig skådat förr...så glad och sist ut i barnaskaran...Önskar dig ett friskt 2013....och om inte så är "vi din trygga borg"!

Mamma: Den bästa , och vår stöttepelare!!!!

Pappa: Den bästa!!!
 
Syster. Den bästa!!!

Anki: Om det fanns fler som du hade världen varit så myucket snällare!

Lisa: Om det fanns fler som du så skulle många få vara så mycket lyckligare, så mycket rikare på så mycket! Du är en hjälte för så många!

Carina: Önskat dig bästa året så många gånger...men NUUUU....Ska det banne mig bli ditt år!

Sussi: En trogen vän, en ärlig vän och den vän som vet ALLT om mig!!!

Sanja: Så glad att fått lära känna dig.....

Anita: Hinner inte ses så mycket...men nu ska vi prioritera....OSS....

Eva K: Supermorsa, ditt lugn hade gjort mig gott.

Malin P. Du är så klok och vi har så mycket gemensamt...så mycket erfarenhet och ryggsäcken full av "gott &blandat".

Fia: Sätt dig själv på första bänk !!

Nicolina: Klokaste mamman jag kan ge exempel på.....

Kristina: Du ären person jag kan längta så efter.....Att du får ett bra år råder väl inga tvivel om!!!!

Elin,Emma,Vera: Fina fina tjejer...förstår att pappa är orolig!!!

Gela: Snyggaste singeln i stan....Du bör få ett toppenår!

Marianne & Hans: Vilken tur jag fick ER som svärföräldrar!


JOHAN: Mitt allt....min kärlek,min vän och det bästa som Hänt! I med och motgång står du stadigt vid min sida...precis som vi lovat varanna!!!!!

TAck alla ni som följer mig!
 
 
 
 





14 feberuari!!!! En son är född....

En väldigt sjuk liten Isidor i mars ......






Isoldet



Härlig sommar!!!


 
 
 
 



 
 

 
 
 
 
 
 
 
 





3 kommentarer:

  1. Gott nytt år på er alla!

    Kram " vi på Fjärilsvägen"

    SvaraRadera
  2. Älskade, älskade Fia! Vi har delat våra liv med varandra. Blivit vuxna ihop. Nu ser vi fram emot ännu ett år ihop. Kanske vi till och med "hinner" ses! ;-)

    SvaraRadera
  3. God fortsättning söta du ♡.
    Starkt och väldigt motiverande att dra igång direkt efter nyår!!
    Tack för fina ord genom hela 2012 o kanske man kan få bjuda på den där fikan snart.
    Massa kramar från familjen i Korsberga ♡

    SvaraRadera