Summa sidvisningar

onsdag 19 december 2012

En kväll med Ernst !

Han är mycket "JUL" denna Ernst. Han gör mycket mysiga saker som ger stämning. Men att kvinnor kan tycka denna man är eldig,sexig och manlig kan jag inte förstå. Jag försöker se det där lilla extra, men nej å nej. Han är så omanlig att han nog skulle göra sig i damskor till och med. Förlåt mig Ernst, du får säga fula saker om mig också. Jag kan nämligen inte gå i "klackskor". Min dotter gör det bättre än mig! Så du klär nog mer i det än mig....du har säkert slanka ben oxå....
Men mysiga saker gör han det ska jag inte ta ifrån honom!


Åt lunch med min mamma och L på stan idag. Trevligt!

På eftermiddagen hämtade hon Isolde en stund, jag slöade en stund.
Känns som jag aldrig är utanför dörren efter 17....men idag va det några ärenden på stan som skule göra och Isidor och jag tog en promenad till mamma för lite fika med min syster och hela hennes familj. Kul när vi kan ses så här i vardagen.

Nu sover våra små.

I morgon ska jag till KSS med Isidor för prover. Känner mig lite orolig,fast jag nog inte behöver. Så klart det inte "är" något, han har haft nog min PRINS!!!!

Ska passa på att lämna julklappar till fina Malin också. Bara kul att se henne.....snygg 4 barnsmor!

Moden i Sandhamn nu.....


Kolhydrats-ladar inför morgondagen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar