Summa sidvisningar

fredag 28 december 2012

Bara Barnens dag!!!!

Träningskläderna låg prydligt på stolen....cykeln redo...jag va så nöjd 19.04 sov två barn! Ringde till Johan och berättade att nu fanns till och med lite tid över för MIG och träning...DÅÅÅÅ ropade Isolde uppe att hon inte ville sova själv (som om hon hörde vad jag sa)....Sprang upp och då hör jag även Isidor. In och sätta i nappen...golvet knakar och han vaknade IGEN....in till Isolde...hon somnade snabbt. Isidor står upp med en nalle i munnen...in igen och lägger honom till rätta....ner....verkar tyst....
MEN där någonstans vid tredje utryckningen försvann oxå motivationen till träning. Jag känner mig heller inte riktigt pigg så det hade nog varit dumt ändå...kanske?!?!

Inte va väl detta bättre att sätta sig vid Tv:n....Happy Feat på 4an och Sherk på 5 an...En fredagkväll?????
Hur kan man sända detta en fredag?

Hela eftermiddagen har gått till att måla,pärla,spelat spel och byggt kojor. Erkänner att jag känner mig lite understimulerad som egen person...!!!!

Idag har det varit Barnens Dag från tidig morgon.....
Att jag sen är "kort" på socker och diverse kolydrater gör inte dagen mer "happy". Blir bättre i morgon. Första dagen är värst!!!!


Dagens Pyssel.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar