Summa sidvisningar

söndag 16 december 2012

Julbord,snor och Julstämning!

En mysig tur till A6 och Ikea.
Vi startade med att fika, Isolde skulle ha semla dagen till ära. Som sen pappa Johan fick äta upp

Nästan alla julklappar är nu köpta.
Isolde hittade sig ett par gräsliga rosa spräckliga tights....det blev muta för dagen.
Det är snoriga och hostiga barn i vårt hus.

Vi ställde in Ikeapåsarna sen drog Isolde och jag på Julton i Kyrkan med hela tjocka släkten
DETTA är så mysket julstämning att jag blir lipig Blev också så tagen av folk.på några rader längre bort satt en mamma med så mycket sorg över sig att det inte ens är mänsklgt.förlorat sin bäbis ..VEm kan ens tänka den tanken fullt ut ..några rader framför mig satt ännu en mamma som fått besked om en sjukdom. Jag satt och tänkte...Vad tänker man på i denna stund...när allting annat ska vara så fridfullt och fint???? Hur orkar man,vart finner man kraft????

Isolde och jag gick lite tidigare
Hon är bra hostig och snorig här nu
Vi som köpt en Snowracer och tänkte prova i morgon.
Verkar som vi åter få dra ner på tempot här i huset!!!

Nu har hon somnat i soffan med så mycket zinkpasta runt den vältorkade näsan att hon ser ut som tomten själv!

Idag åt för Julbord på Ikea...jag tillhör inte dom kräsna så.(Johan tycker det men kan man äta varm torsk mixat med jordgubbsmjölk så fattar ni att han är ÄN mindre kräsen).
Det va gott och mycket!!!!

Nu ska vi hitta till sängen
Har Tv där uppe och det är lyxigt!!!!

På denna bild är ISOLDE så mysket sig själv. Blir varm i hela mig av denna bild!!! Dock inte utav min egen trött-min





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar