Summa sidvisningar

söndag 9 december 2012

Ohhhhla...la.....

SKÖN söndag!
Mat hos pappa, gudomligt gott!

Alla va samlade utom minstingen i den "större" ligan.

Isidor han rosslar som en dålig kaffebryggare men är pigg så vi hoppas det håller sig så här nu. För denna vecka är det LUCIA varje dag utom Tisdag. Isolde ville idag klä ut sig till påskkärring i stället....så med fräknar kom vi till morfar idag!

Annars har dagen gått åt till mina TAVLOR, fått en del  beställningar och det gör mig jätteglad!

Johan tränade först  och sen va det min tur. Åsa gjorde mig idag sällskap och hämtade mig vid dörren.
Vi mjukade upp våra mammakroppar med Easyline och fortsatte med ett armpass, ett bra sådant och jag känner vad som kommer.
En supervacker nybliven mamma gjorde oss också sällskap idag. Hennes första pass och det va imponerande! Det äääääärrrrr segt dom första gångerna i den nya "kroppen" efter förlossninge och barn-bärande! Känns som om ingenting håller riktigt ihop.

En så där skön Söndagkväll med SOLSIDAN !


Isolde har agerat fotograf och fyllt minneskoret med sina bilder....på stolar,halva ljusstakar, mina fötter,en sko,en kudde mm. Kanske skon hade varit bättre än detta.......men en väääääldigt glad mamma!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar