Summa sidvisningar

fredag 7 december 2012

En skön fredag!

Fredag eftermiddag betyder FREDASFIKA hos oss!
Isolde valde själv idag,jag nöjde mig med en lussekatt.

Johan kom iväg tidigt som planerat ch vi andra vaknade då också.
Kl 7.30 hade vi pärlat ett halsban,ett armband och dammusgit hela undervåningen + allt det vanliga som hör morgonstunden till.
Kl 9.30 mötte vi Åsa och killarna och gick till Sångstunden.
Isidor blir helt slut efter detta och det va precisi att jag lyckades hålla honom vaken...Isolde somnade nästan på pulkan hem.

Jag har fått lite beställningar på mina Personliga tavlor...ska visa i kväll.
Redan 4 st då jag lagt ut bild på Instagram. Jättekul!!!!

I kväll blir det hemmamys och tacos.....

Men först ska vi åka och titta på kusinerna som har dansuppvisning.



Jag är gald för allt jag INTE tycker om. Dessa är det värsta jag vet i fikaväg,mår illa av lukten. Precis som med wienerbröd....och tårtor med gele och frukt....Betyder att det är ganska mycket annat jag tycker om. Gillar heller inte cocostoppar......och inte ....näää det va väl allt då ja...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar