Summa sidvisningar

onsdag 5 december 2012

Vår Bästa tid är Nu!

Kan inte upplysa er nog om denna Mysiga tid. Tiden innan jul är den bästa. Jag älskar ju detta mysiga. OCH så massa snö på det. Ser inte många problem med det om man inte behöver ge sig ut på vägarna så klart. Men att "pulsa" fram i snö är ju bara mysigt.

Vi va ute en stund på eftermiddagen idag och Isidor åkte lite pulka.
Isolde är egentligen inte riktigt nån "uteunge"...tyvärr. Min grabbar har varit mer ute än inne. Men Isolde gillar att vara inne och hemma.

Vi åkte på gympaavslutningen idag. Många hade valt att hålla sig hemma i detta väder.
Tomten kom och man fick en rockring!

Blev en tidig kväll för småttingarna. Betyder att jag fick en ganska lång egen kväll.
Johan åkte och träna med sin träningspolare.
Ganska skönt att han åker vid 20.00 faktiskt. Klokt beslut av två småbarnspappor.
Att sitta här själv 1,5 timma  med fjärrkontrollen själv är bara LYX!

Jag fryser och ska krypa under filten nu. Kolla på "Berg glyttar in" och hopas jag orkar va vaken en stund till.

Ni  kom så i rättan tid mina småknoddar......Så rätt i tiden och så mycket glädje ni ger mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar