Summa sidvisningar

måndag 17 december 2012

Denna tid är inte bara lycka!!!

Fick rycka in och köra spinningpass idag. Idag blev jag helt slut efter!

Varit en ganska seg eftermiddag med en trött 3,5 åring som blev rastlös
Vädret va väl inte så promenatrevligt precis!!
Men vi gick och matade änderna och det va det läskigaste jag varit me om på länge. Dom blev som galna när vi kom....panik i and-gänget! Gode gud Isolde fick panik och så även jag. Fyyyy, dom får ingen mer mat från mig!!! Dom gick till atack!

Biblioteket på vägen hem, det är så fint här hos oss!!!!

Nu börjar en tid med både ångest och glädje.

För "oss" som inte har LYCKAN att vara tillsammans med våra barn hela julen är detta både jobbigt och sorgligt! Att inte få ha hela "julpaketet" är ganska tufft. Det blir så tydligt vad man "ställt till med".
Minns ett år när jag hörde "Gläns över sjö och strand" på Tv och inte hade några barn här,innan Isolde föddes. Jag grät så mycket att jag blödde näsblod på hela Johans tröja.
Så gräsligt jobbig den julen var. Jag hade sån panik för julen redan i februari.....kan känna denna känslan i magen när jag skriver det.

Så många som upplever "varannan jul".

Jag har nu lyckan att få ha barn omkring mig varje jul. Om ni bara visste hur mycket det betyder för mig. Om ni bara visste hur tacksam jag är för detta.

Att få ha hela familjepaketet igen, men så klart så blir det aldrig HELT när man sakna dom andra. I år blir det Juldagen och Annandagen vi firar alla. MYSIGT!!!!

Nu är min man hemma från gymmet.

Ska ge honom MIN tid nu!
Alla dessa gick till atack mot oss,dessa hungriga stackare!!!

Isidor på biblioteket!






1 kommentar: