Summa sidvisningar

söndag 9 december 2012

Godmorgon!

Vi har en sån där skön söndagmorgon!
Vi har ätiti frukost och jag sitter i soffan omgiven av sköna männsikor.
Spelat spel redan och kollat på Tv.
Igår åkte jag å träna när Johan kom hem. Intervaller på löpbandet och sen axlar och rygg. Underbart skönt!!!
På kvällen så åt vi middag här med son och flcikvän och dom små sov. Så skönt med lite vuxentid!!!

Nu har jag beställt en borste för hårömma till Isolde då jag satt i 40 minuter igår och försökte reda ut detta hår med ett barn som va hysteriskt. Nu med luva och mössa blir det som dreads i hela håret.
Nu köpte jag en svindyr borste och inpackning .....


Idag blir det söndagslunch hos min pappa....så lyxigt!!!

Får nog göra ett lagom försök med att skärpa mig med maten lite fram till jul. Känner att jag behöver få lite ordning på det nu....trots allt 14 dagar kvar till jul.

Kanske lite pulkåkning på förmiddagen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar