Summa sidvisningar

fredag 14 december 2012

Sur Lucia!

Isidor verkar fixa hemma-livet här. Pigg och glad men ROSSLIG!

Vi fick sovmorgon idag. Tack barn för det!

Idag va det Lucia på Familjecentralen och varför vi gör detta igen, 3 gånger denna vecka och hon har surat varje gång. Hon tycker inte om det helt enkelt!

Det som slog mig mest är denna samling av snoriga ungar, hostiga ungar....tid för blandning av diverse "basiller" kan man säga. Och i måndags va det ju vi som dela med oss.
Men just i detta nu funderar jag på en riktig "fylla" i form av handsprit. Barnen får jag skura i det känner jag.

Japp,jag är "nojjig" till tusen nu.
MEN värst vore magsuka!!!

Alltid orolig på lucia då man ska tvingas äta av deras "bakverk"....ni vet...petat näsan innan,hostat i degen...smaka ett russin och satt tillbaka!!!!

Men det är en mysig "bassilusk-tid".....

Nåväl....Lucia är över och kronen som knappast varit på huvudet detta år...fler gånger i golvet i varje fall ska nu ner i lådan i källaren.
Upp kommer tomtarna i stället!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar